Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Zdravlje

Zdravlje Najvažnija stvar na svijetu
Podforumi: Žensko zdravlje, Stomatologija i oralna higijena

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 27.09.2022., 12:11   #4081
Dobar dan, trebam savjet. Imam hiper već 2 godine...nemam problema s očima (eventualno nekad neki pritisak malo osjetim kad se poremete hormoni i zamuti mi se vid).
Doktorica me šalje sada na oftalmologiju i kaže da ako se bude na UZV očiju vidjelo zadebljano tkivo (isprike ako krive termine koristim) da će onda operacija biti nužna, jer vremenom bolest utječe na oči i "uništava" ih.

Je li nužna operacija u tom slučaju ili? Ja bih svakako to pokušala izbjeći, jer sam uspjela doći do faze kada sam pila četvrt tablete svaki drugi dan i to mi je hormone držalo u ref intervalima, a i antitijela. ( Samo me onda neki drugi doktor skinuo s terapije i sve se upropastilo).

Znam da govore da se tablete za hiper ne bi trebali piti u dužem vrem periodu, ali mislim da možda ta četvrt tablete svaki drugi dan ne može napraviti baš neko veliko zlo. Više bih riskirala s tabletama nego s operacijom.

Hvala!
lovelyone6 is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.10.2022., 14:58   #4082
Quote:
genius_one kaže: Pogledaj post
Ovako laicki (nisam upoznat s tim lijekom, sad sam procitao da snizava razinu hormona), rekao bi da ili ti je prejaka doza pa su ti hormoni jako snizeni i sad si prakticki u hipotireozi (sto moze uzrokovat debljanje) ili ti je razina hormona normalna, ali prije si jela vise i navikla si jesti vise, a da se ne debljas (zbog hipertireoze), a sad si se pocela debljati jer vise nisi u hipertireozi.
Dakle, provjeri razinu hormona. Ako je ok, smanji obroke, a ako nije ok, neka ti doktor smanji dozu.

Poslano sa mog SM-G998B koristeći Tapatalk
Hvala. Jedem jednako kao prije, male obroke. Idem sutra kod doktora pa ću pitat
ljepotica is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 08:15.